Akademia Piotrkowska oraz Koło Naukowe „Klinika Prawno-Administracyjna” zapraszają do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Administracja w dobie kryzysów z perspektywy różnych nauk”.
Termin konferencji to 5 czerwca 2025 roku w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams.
Co jest celem dyskusji? Wymiana opinii nad funkcjonowaniem administracji publicznej w obliczu kryzysów – od sytuacji nadzwyczajnych po długotrwałe procesy destabilizujące.
Podczas spotkania naukowcy oraz praktycy przedstawią wyniki badań oraz rozwiązania dostosowane do wyzwań zmieniającego się otoczenia społecznego, politycznego, gospodarczego i technologicznego.
Zakres tematyczny konferencji obejmuje m.in.:
- aspekty prawno-administracyjne kryzysów,
- zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej,
- transformację cyfrową w czasach kryzysu,
- politykę i przywództwo w sytuacjach nadzwyczajnych,
- finanse publiczne w kryzysie,
- społeczną rolę administracji w czasie kryzysu,
- odpowiedź administracji na kryzysy globalne,
- kompetencje i odporność urzędników w zmiennych warunkach.
- odpowiedź administracji na kryzysy globalne,
- kompetencje i odporność urzędników w zmiennych warunkach.
Najważniejsze terminy:
- do 2 czerwca 2025 r. – zgłoszenie udziału i przesłanie abstraktu
- do 3 czerwca 2025 r. – wybór referatów
- 4 czerwca 2025 r. – ogłoszenie listy uczestników (Komunikat II)
- do 30 sierpnia 2025 r. – termin nadsyłania artykułów do publikacji
- 2026 r. – planowane wydanie monografii pokonferencyjnej
Formularz zgłoszeniowy https://tiny.pl/43c5zwby
Komitet naukowy:
- dr hab. Jacek Bonarek, prof. AP – przewodniczący
- dr hab. Wojciech Baran-Kozłowski, prof. AP
- dr Izabela Urbaniak-Mastalerz
Komitet organizacyjny:
Oliwia Kałużna, Wiktoria Kuleta, Paweł Świech,
dr Izabela Urbaniak-Mastalerz, dr Alicja Michalak
Kontakt: swiechkuletakaluzna@gmail.com, izabela.urbaniak-mastalerz@apt.edu.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Wydarzeniu patronuje Rektor Akademii Piotrkowskiej dr hab. Jacek Bonarek, prof. AP.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Link do wydarzenia na Facebooku: https://tiny.pl/mdc530d5
