Rekrutacja krok po kroku
- Wejdź na stronę www.rekrutacja.apt.edu.pl
- Wypełnij internetowy formularz ankiety osobowej, w tym podaj informacje o ukończonej szkole i rodzaju matury.
- Wczytaj zdjęcie do systemu (236×295 pikseli),
- Uwaga! Bez zdjęcia dokończenie rejestracji będzie niemożliwe.
- Ta fotografia będzie wykorzystana w Twojej legitymacji studenckiej, dlatego musi być odpowiednia do użycia w oficjalnym dokumencie.
- Dokonaj wyboru kierunku studiów,
- Wczytaj skan/ zdjęcie świadectwa maturalnego (dla kandydatów I stopnia i jednolitych magisterskich), dyplomu (dla kandydatów na studia II stopnia).
- Uwaga! Jeśli nie posiadasz jeszcze świadectwa maturalnego rejestrację możesz rozpocząć już dziś i dokończyć ją po otrzymaniu wyników maturalnych.
Pamiętaj! Jeśli nie załączysz świadectwa, rejestracja nie zostanie ukończona. - Naciśnij przycisk ZAKOŃCZ,
- Wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł.
- Po zakwalifikowaniu przez Komisję Rekrutacyjną, dostarcz nam następujące dokumenty:
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia,
– kopia świadectwa dojrzałości (oryginał do wglądu),
– kopia dyplomu ukończenia studiów I stopnia (oryginał do wglądu – dotyczy kandydatów na studia II stopnia),
– suplement (oryginał do wglądu – dotyczy kandydatów na studia II stopnia),
– 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
– zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do studiowania na kierunku pielęgniarstwo,
– potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej.
– dokumenty dostarcz w białej wiązanej teczce, którą opisz w następujący sposób (wzór opisu teczki)- link
- Ogłoszenie wyników – zgodnie z harmonogramem rekrutacyjnym.