Baner Akademi Piotrkowskiej

Studia podyplomowe

Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami mają praktyczny charakter, zakładają współpracę z ekspertami oraz przygotowanie absolwentów do realnych wyzwań zawodowych, które mogą wystąpić podczas dokonywania czynności zarządczych. Program studiów został przygotowany w sposób kompleksowy i różnorodny z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania na rynku pracy. Program jest atrakcyjny zarówno dla osób pracujących w administracji publicznej, jak i dla tych związanych z sektorem prywatnym (firmy zarządzające nieruchomościami) oraz daje szerokie możliwości i perspektywy zawodowe. Absolwenci zdobywają kwalifikacje potrzebne w wielu miejscach pracy.

Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami przygotowują absolwentów do pracy w jednostkach sektora publicznego,  w szczególności w administracji samorządowej i rządowej oraz w sektorze prywatnym- firmach zarządzających nieruchomościami, w tym do obsługi wspólnot mieszkaniowych. Umożliwią również samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zarządzania nieruchomościami, na które to usługi popyt cały czas wzrasta.

L.p. PRZEDMIOT Liczba godzin zajęć teoretycznych Liczba godzin zajęć praktycznych Forma zaliczeniaLiczba punktów ECTS
1.Podstawy prawa cywilnego i rodzinnego 20 20Zo/E6
2. Prawo umów w obrocie gospodarczym 20Zo2
3.Podstawy prawa i postępowania administracyjnego oraz zamówień publicznych2020Zo/E6
4.Gospodarka nieruchomościami2020Zo/E4
5.

 

Podstawy ekonomii matematyki i rachunkowości2525Zo5
6.Podstawy budownictwa oraz procesu budowlanego50 E5
7.Wycena nieruchomości maszyn i urządzeń2020Zo/E4
8Rzeczoznawstwo majątkowe i opinia jako źródło wiedzy 40Zo4
9.Seminarium Dyplomowe 20Zo2
10.Egzamin dyplomowy   15

 

  • Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
  • Końcowa ocena ze studiów podyplomowych ustalana jest na podstawie egzaminu końcowego, które zaliczenie przygotowuje do bezproblemowego uzyskania Licencji Zarządcy Nieruchomości Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

  • Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami przygotowują uczestników do pracy w jednostkach sektora publicznego albowiem w każdej z nich są wyodrębnione stanowiska pracy ds. zarządu nieruchomością, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach prywatnych oraz wspólnotach mieszkaniowych.
  • Uczestnicy z wiedzą i umiejętnościami zdobytymi podczas studiów poszukiwani są na rynku pracy zarówno w instytucjach zawodowo zarządzających nieruchomościami jak i we wspólnotach mieszkaniowych. Dysponują też dostateczną wiedzą by samodzielnie rozpocząć działalność gospodarczą w zakresie zarządzania nieruchomościami.
  • Ukończenie studiów pozwala na bezproblemowe uzyskanie kwalifikacji zarządcy nieruchomości – kod zawodu 244103 w „Kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r.

  • Przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji w procesie zarządzania nieruchomościami

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykonywania zadań związanych z zarządem nieruchomościami, zarówno po stronie administracji publicznej jak i firm prywatnych.  Uczestnicy będą posiadali wiedzę oraz umiejętności potrzebne do podejmowania właściwych decyzji w całym procesie zarządczym – od jego przygotowania aż po podjęcie decyzji i przedstawianie swoich decyzji przełożonym, albo mieszkańcom nieruchomości.

  • Kompleksowe zrozumienie regulacji prawnych i praktyki zarządu nieruchomości.

Studia mają na celu szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami prawa obrotu nieruchomościami, w tym ze zmianami legislacyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem.

  • Praktyczne przygotowanie do pracy

Studia mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, takich jak przygotowanie i przeprowadzenie inwestycji na nieruchomości, opracowanie sprawozdania, analizowanie dokumentacji przetargowej oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją umów. Ćwiczenia przygotują uczestników do rozwijania umiejętności analitycznych i podejmowania decyzji w skomplikowanych sytuacjach.

  • Rozwój kompetencji menedżerskich i zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy

Uczestnicy będą lepiej przygotowani do pełnienia funkcji menedżerskich w zarządzaniu nieruchomościami oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy.

  • Ciekawy program studiów – m.in. Gospodarka Nieruchomościami, Umowy w obrocie gospodarczym, wycena nieruchomości.
  • Wyśmienita kadra – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
  • Program przygotowany w oparciu o konsultacje ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie zarządu nieruchomościami, w tym samorządem zawodowym rzeczoznawców.  
  • Świetne perspektywy zawodowe – ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji zarządcy nieruchomości oraz posiadanie umiejętności pożądanych na rynku pracy
  • Dyplom państwowej uczelni
  • Wystarczy ukończenie studiów I stopnia (licencjat)

MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH !!!

Zarządzanie nieruchomościami – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Poniżej link, który dokładnie objaśnia, jak skorzystać z dofinansowania

strefatransformacji.lodz.pl/bony-bez-tajemnic/

Najbliższe transze dofinansowania – Nabór VI
06.08.2025 godz. 17:00 oraz Nabór VII 17.09.2025 godz. 17:00

Rekrutacja

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji:
Tel. 44 732 74 18
email: rekrutacja@apt.edu.pl

Zarządzanie nieruchomościami

Szczegóły
Jednostka organizacyjnaWydział Humanistyczno-Administracyjny
Kierunek studiówZarządzanie nieruchomościami
Forma studiówniestacjonarne
Poziom kształceniastudia podyplomowe
Język wykładowyj. polski
Kryteria kwalifikacjiKolejność zgłoszeń osób spełniających warunki
Warunek ukończeniaZaliczenie wszystkich zajęć i egzaminu końcowego
Limit miejsc20
Czas trwania1 rok (2 semestry)
Opłata rekrutacyjna85 zł
Opłata za studia
  • Pełna cena: 6 900 zł
  • Możliwość dofinansowania z programu „strefa transformacji” – 20 zł za godzinę

Cena studiów przy pełnym dofinansowaniu: 100 zł

Więcej informacji pod linkiem: Zarządzanie nieruchomościami – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Termin rekrutacji02.01.2025 – 04.04.2025

Zapisz się online: Wirtualny Dziekanat – Rejestracja internetowa – rejestracja

Wymagane dokumenty do dostarczenia Komisji Rekrutacyjnej
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia,

– kopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (oryginał do wglądu),

– 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.

 

Komisja Rekrutacyjna
telefon44 732 74 18

607 853 885

e-mailrekrutacja@apt.edu.pl
adresPiotrków Trybunalski
ul. Słowackiego 114/118 bud. B, pok. 19

Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej mają praktyczny charakter, zakładają współpracę z ekspertami oraz przygotowanie absolwentów do realnych wyzwań zawodowych, które mogą wystąpić podczas dokonywania czynności audytu i kontroli. Program studiów został przygotowany w sposób kompleksowy i różnorodny z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania na rynku pracy. Program jest atrakcyjny zarówno dla osób pracujących w administracji publicznej, jak i dla tych związanych z sektorem prywatnym (działy kontroli wewnętrznej) oraz daje szerokie możliwości i perspektywy zawodowe. Absolwenci zdobywają kwalifikacje potrzebne w wielu miejscach pracy.
Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej  przygotowują absolwentów do pracy w jednostkach sektora publicznego,  w szczególności w administracji samorządowej i rządowej oraz w sektorze prywatnym- firmach dysponującymi działami kontroli wewnętrznej. Umożliwią również samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie kontroli finansowej, na które to usługi popyt cały czas wzrasta.

L.p. PRZEDMIOT Liczba godzin zajęć teoretycznych Liczba godzin zajęć praktycznych Forma zaliczeniaLiczba punktów ECTS
1. finanse przedsiębiorstw 20 Zo3
2. Finanse publiczne1010Zo/E5
3.Zarządzanie w działalności gospodarczej i administracji publicznej1010Zo/E5
4.Prawo Budżetowe- budżetowanie zasada zarządzania finansami przedsiębiorstw 20Zo3
5.

 

Rachunkowość finansowa i budżetowa 20Zo3
6.Prawo gospodarcze – otoczenie rynkowe organizacji rynkowych3030Zo/E7
7.Kontrola w administracji publicznej3030Zo/E7
8Systemy kontroli wewnętrznej w gospodarce i sektorze finansów publicznych20 Zo3
9Podstawowe umiejętności audytora 20Zo3
10.Warsztaty z Audytu 20Zo3

 

  • Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
  • Końcowa ocena ze studiów podyplomowych ustalana jest na podstawie egzaminu końcowego, które zaliczenie przygotowuje do egzaminu na audytora wewnętrznego.

  • Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji publicznej i biznesie przygotowują uczestników do pracy w jednostkach sektora publicznego albowiem w każdej z nich są wyodrębnione stanowiska pracy ds. kontroli wewnętrznej, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach prywatnych oraz międzynarodowych korporacjach.
  • Uczestnicy z wiedzą i umiejętnościami zdobytymi podczas studiów poszukiwani są na rynku pracy zarówno w instytucjach publicznych jak i prywatnych. Dysponują też dostateczną wiedzą by samodzielnie rozpocząć działalność gospodarczą w zakresie kontroli wewnętrznej w przedsiębiorstwach.
  • Ukończenie studiów pozwala na bezproblemowe uzyskanie kwalifikacji audytora wewnętrznego – kod zawodu 242204 w „Kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r.

  • Przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji w procesie zarządzania nieruchomościami

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykonywania zadań związanych z audytem i kontrolą wewnętrzną, zarówno po stronie administracji publicznej jak i firm prywatnych.  Uczestnicy będą posiadali wiedzę oraz umiejętności potrzebne do podejmowania właściwych decyzji w całym procesie kontrolnym oraz przedstawiania właściwych wniosków, zaleceń czy wystąpień.

  • Kompleksowe zrozumienie regulacji prawnych i praktyki audytu i kontroli wewnętrznej.

Studia mają na celu szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami prawa kontroli finansowej w tym ze zmianami legislacyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem.

  • Praktyczne przygotowanie do pracy

Studia mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, takich jak przygotowanie i przeprowadzenie kontroli, opracowanie wystąpienia pokontrolnego, analizowanie dokumentacji finansowej oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją przepisów prawa finansowego. Ćwiczenia przygotują uczestników do rozwijania umiejętności analitycznych i podejmowania decyzji w skomplikowanych sytuacjach.

  • Rozwój kompetencji menedżerskich i zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy

Uczestnicy będą lepiej przygotowani do pełnienia roli audytorów i kontrolerów wewnętrznych oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy.

  • Ciekawy program studiów – m.in. Zarządzanie w działalności gospodarczej i administracji publicznej, Prawo Gospodarcze, Warsztaty z Audytu.
  • Wyśmienita kadra – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
  • Program przygotowany w oparciu o konsultacje ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie audytu wewnętrznego i kontroli.  
  • Świetne perspektywy zawodowe – ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji audytora wewnętrznego oraz posiadanie umiejętności pożądanych na rynku pracy
  • Dyplom państwowej uczelni
  • Wystarczy ukończenie studiów I stopnia (licencjat)

MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH !!!

Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Poniżej link, który dokładnie objaśnia, jak skorzystać z dofinansowania

strefatransformacji.lodz.pl/bony-bez-tajemnic/

Najbliższe transze dofinansowania – Nabór VI
06.08.2025 godz. 17:00 oraz Nabór VII 17.09.2025 godz. 17:00

Rekrutacja

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji:
Tel. 44 732 74 18
email: rekrutacja@apt.edu.pl

Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej

 

Szczegóły
Jednostka organizacyjnaWydział Humanistyczno-Administracyjny
Kierunek studiówAudyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej
Forma studiówniestacjonarne
Poziom kształceniastudia podyplomowe
Język wykładowyj. polski
Kryteria kwalifikacjiKolejność zgłoszeń osób spełniających warunki
Warunek ukończeniaZaliczenie wszystkich zajęć i egzaminu końcowego
Limit miejsc20
Czas trwania1 rok (2 semestry)
Opłata rekrutacyjna85 zł
Opłata za studia
  • Pełna cena: 6 300 zł
  • Możliwość dofinansowania z programu „strefa transformacji” – 20 zł za godzinę

Cena studiów przy pełnym dofinansowaniu: 100 zł

Więcej informacji pod linkiem: Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Termin rekrutacji02.01.2025 – 04.04.2025

Zapisz się online: Wirtualny Dziekanat – Rejestracja internetowa – rejestracja

Wymagane dokumenty do dostarczenia Komisji Rekrutacyjnej
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia,

– kopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (oryginał do wglądu),

– 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.

 

Komisja Rekrutacyjna
telefon44 732 74 18

607 853 885

e-mailrekrutacja@apt.edu.pl
adresPiotrków Trybunalski
ul. Słowackiego114/118 bud. B, pok. 19

Studia podyplomowe Zamówienia publiczne mają praktyczny charakter, zakładają współpracę z ekspertami oraz przygotowanie absolwentów do realnych wyzwań zawodowych. Program studiów został przygotowany w sposób kompleksowy i różnorodny z uwzględnieniem aktualnych trendów i wyzwań dotyczących zamówień publicznych (m.in. zamówienia w oświacie czy cyfryzacja), co czyni go nowatorskim i konkurencyjnym, ale przede wszystkim odpowiadającym na potrzeby rynku. Program jest atrakcyjny zarówno dla osób pracujących w administracji publicznej, jak i dla tych związanych z sektorem prywatnym (wykonawców) oraz daje szerokie możliwości i perspektywy zawodowe. Absolwenci zdobywają kwalifikacje potrzebne w wielu sektorach, co zwiększa ich konkurencyjność na rynku pracy. Specjalistyczna wiedza z zakresu zamówień w oświacie i projektów unijnych to dodatkowy atut w kontekście zapotrzebowania na ekspertów w tych dziedzinach.

Studia podyplomowe Zamówienia publiczne przygotowują absolwentów do pracy w jednostkach sektora publicznego, instytucjach edukacyjnych, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach doradczych oraz innych organizacjach zajmujących się zamówieniami publicznymi, uwzględniając specyficzne potrzeby różnych sektorów.

L.p. PRZEDMIOT Liczba godzin zajęć teoretycznych Liczba godzin zajęć praktycznych Forma zaliczeniaLiczba punktów ECTS
1.Etyka i transparentność w zamówieniach publicznych12Zaliczenie z oceną3
2.Zamówienia sektorowe10Zaliczenie z oceną2
3.Zarządzanie ryzykiem i techniki negocjacyjne12Zaliczenie z oceną2
4. Prawo cywilne i prawo handlowe w zamówieniach publicznych12Egzamin3
5.

 

Prawo zamówień publicznych2020Egzamin/Zaliczenie z oceną4
6. Elektronizacja zamówień publicznych10Zaliczenie z oceną2
7.Zamówienia publiczne w sektorze oświaty1212Egzamin/Zaliczenie z oceną4
8.Zamówienia publiczne współfinansowane ze środków UE – E-LEARNING**10Zaliczenie z oceną2
9.Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego15Zaliczenie z oceną3
10.Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego15Zaliczenie z oceną3
11.Umowa w sprawie zamówienia publicznego i jej wykonanie12Zaliczenie z oceną3
12.Tryby udzielania zamówień publicznych10Egzamin3
13.Środki ochrony prawnej w zamówieniach publicznych66Zaliczenie z oceną/Zaliczenie z oceną3
14.Kontrola zamówień publicznych10Egzamin3
 15.Zamówienia pozaustawowe – regulamin zakupów10Zaliczenie z oceną2
      

 

  • Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
  • Końcowa ocena ze studiów podyplomowych ustalana jest na podstawie średniej wyciągniętej ze wszystkich uzyskanych ocen.

  • Studia podyplomowe Zamówienia publiczne przygotowują uczestników do pracy w jednostkach sektora publicznego, instytucjach edukacyjnych, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach doradczych oraz innych organizacjach zajmujących się zamówieniami publicznymi, uwzględniając specyficzne potrzeby różnych sektorów oraz placówkach edukacyjnych, które realizują zamówienia publiczne związane z cyfryzacją, modernizacją oraz wdrażaniem projektów edukacyjnych.
  • Uczestnicy z wiedzą i umiejętnościami zdobytymi podczas studiów poszukiwani są na rynku pracy zarówno w instytucjach, które udzielają zamówień publicznych (zamawiający), jak i w podmiotach je realizujących (wykonawcy), między innymi na stanowiska specjalistów ds. przygotowania i prowadzenia postępowań, specjalistów ds. kontroli udzielonych zamówień, w tym zamówień współfinansowanych ze środków UE, specjalistów ds. ofertowania oraz ds. zakupów.
  • Ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji Specjalisty ds. zamówień publicznych – kod zawodu 242225 w „Kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r.

  • Przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji w procesie zamówień publicznych

Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykonywania zadań związanych z procesem zamówień publicznych, zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców. Uczestnicy będą posiadali wiedzę oraz umiejętności potrzebne do podejmowania właściwych decyzji na każdym etapie postępowania – od jego przygotowania aż po zakończenie i realizację umowy.

  • Kompleksowe zrozumienie regulacji prawnych i praktyki zamówień publicznych

Studia mają na celu szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami prawa krajowego i unijnego w zakresie zamówień publicznych, w tym ze zmianami legislacyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem.

  • Praktyczne przygotowanie do pracy

Studia mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, takich jak przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowanie oferty, analizowanie dokumentacji przetargowej oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją umów. Ćwiczenia przygotują uczestników do rozwijania umiejętności analitycznych i podejmowania decyzji w skomplikowanych sytuacjach.

  • Rozwój kompetencji menedżerskich i zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy

Studia wspierają rozwój kompetencji interpersonalnych, takich jak prowadzenie negocjacji, zarządzanie konfliktami oraz organizacja pracy zespołu w kontekście zamówień publicznych. Uczestnicy będą lepiej przygotowani do pełnienia funkcji menedżerskich oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy.

  • Ciekawy program studiów – m.in. Etyka i transparentność w zamówieniach publicznych, Zarządzanie ryzykiem, Specyfika zamówień publicznych w sektorze oświaty
  • Wyśmienita kadra – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
  • Program przygotowany w oparciu o konsultacje ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie zamówień publicznych
  • Świetne perspektywy zawodowe – ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji Specjalisty ds. zamówień publicznych oraz posiadanie umiejętności pożądanych na rynku pracy
  • Dyplom państwowej uczelni

Wystarczy ukończenie studiów I stopnia (licencjat

MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH !!!

Zamówienia publiczne – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Poniżej link, który dokładnie objaśnia, jak skorzystać z dofinansowania

strefatransformacji.lodz.pl/bony-bez-tajemnic/

Najbliższe transze dofinansowania – Nabór VI
06.08.2025 godz. 17:00 oraz Nabór VII 17.09.2025 godz. 17:00

OPŁATA ZA STUDIA

  • Pełna cena: 4 400 zł
  • Możliwość dofinansowania z programu „strefa transformacji” – 20 zł za godzinę

Cena studiów przy pełnym dofinansowaniu: 120 zł

Więcej informacji pod linkiem: Zamówienia publiczne – studia podyplomowe – Baza Usług Rozwojowych – PARP

Rekrutacja

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji:
Tel. 44 732 74 18
email: rekrutacja@apt.edu.pl