OPIS STUDIÓW
Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej mają praktyczny charakter, zakładają współpracę z ekspertami oraz przygotowanie absolwentów do realnych wyzwań zawodowych, które mogą wystąpić podczas dokonywania czynności audytu i kontroli. Program studiów został przygotowany w sposób kompleksowy i różnorodny z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania na rynku pracy. Program jest atrakcyjny zarówno dla osób pracujących w administracji publicznej, jak i dla tych związanych z sektorem prywatnym (działy kontroli wewnętrznej) oraz daje szerokie możliwości i perspektywy zawodowe. Absolwenci zdobywają kwalifikacje potrzebne w wielu miejscach pracy.
Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej przygotowują absolwentów do pracy w jednostkach sektora publicznego, w szczególności w administracji samorządowej i rządowej oraz w sektorze prywatnym- firmach dysponującymi działami kontroli wewnętrznej. Umożliwią również samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie kontroli finansowej, na które to usługi popyt cały czas wzrasta.
PRZEDMIOTY I FORMY ZALICZENIA
L.p. | PRZEDMIOT | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Forma zaliczenia | Liczba punktów ECTS |
1. | finanse przedsiębiorstw | 20 | Zo | 3 | |
2. | Finanse publiczne | 10 | 10 | Zo/E | 5 |
3. | Zarządzanie w działalności gospodarczej i administracji publicznej | 10 | 10 | Zo/E | 5 |
4. | Prawo Budżetowe- budżetowanie zasada zarządzania finansami przedsiębiorstw | 20 | Zo | 3 | |
5.
|
Rachunkowość finansowa i budżetowa | 20 | Zo | 3 | |
6. | Prawo gospodarcze – otoczenie rynkowe organizacji rynkowych | 30 | 30 | Zo/E | 7 |
7. | Kontrola w administracji publicznej | 30 | 30 | Zo/E | 7 |
8 | Systemy kontroli wewnętrznej w gospodarce i sektorze finansów publicznych | 20 | Zo | 3 | |
9 | Podstawowe umiejętności audytora | 20 | Zo | 3 | |
10. | Warsztaty z Audytu | 20 | Zo | 3 |
- Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
- Końcowa ocena ze studiów podyplomowych ustalana jest na podstawie egzaminu końcowego, które zaliczenie przygotowuje do egzaminu na audytora wewnętrznego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA/TYPOWE MIEJSCA PRACY
- Studia podyplomowe Audyt i kontrola wewnętrzna w administracji publicznej i biznesie przygotowują uczestników do pracy w jednostkach sektora publicznego albowiem w każdej z nich są wyodrębnione stanowiska pracy ds. kontroli wewnętrznej, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach prywatnych oraz międzynarodowych korporacjach.
- Uczestnicy z wiedzą i umiejętnościami zdobytymi podczas studiów poszukiwani są na rynku pracy zarówno w instytucjach publicznych jak i prywatnych. Dysponują też dostateczną wiedzą by samodzielnie rozpocząć działalność gospodarczą w zakresie kontroli wewnętrznej w przedsiębiorstwach.
- Ukończenie studiów pozwala na bezproblemowe uzyskanie kwalifikacji audytora wewnętrznego – kod zawodu 242204 w „Kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r.
ATUTY STUDIOWANIA U NAS
- Przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji w procesie zarządzania nieruchomościami
Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykonywania zadań związanych z audytem i kontrolą wewnętrzną, zarówno po stronie administracji publicznej jak i firm prywatnych. Uczestnicy będą posiadali wiedzę oraz umiejętności potrzebne do podejmowania właściwych decyzji w całym procesie kontrolnym oraz przedstawiania właściwych wniosków, zaleceń czy wystąpień.
- Kompleksowe zrozumienie regulacji prawnych i praktyki audytu i kontroli wewnętrznej.
Studia mają na celu szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami prawa kontroli finansowej w tym ze zmianami legislacyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem.
- Praktyczne przygotowanie do pracy
Studia mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, takich jak przygotowanie i przeprowadzenie kontroli, opracowanie wystąpienia pokontrolnego, analizowanie dokumentacji finansowej oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją przepisów prawa finansowego. Ćwiczenia przygotują uczestników do rozwijania umiejętności analitycznych i podejmowania decyzji w skomplikowanych sytuacjach.
- Rozwój kompetencji menedżerskich i zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy
Uczestnicy będą lepiej przygotowani do pełnienia roli audytorów i kontrolerów wewnętrznych oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy.
- Ciekawy program studiów – m.in. Zarządzanie w działalności gospodarczej i administracji publicznej, Prawo Gospodarcze, Warsztaty z Audytu.
- Wyśmienita kadra – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
- Program przygotowany w oparciu o konsultacje ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie audytu wewnętrznego i kontroli.
- Świetne perspektywy zawodowe – ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji audytora wewnętrznego oraz posiadanie umiejętności pożądanych na rynku pracy
- Dyplom państwowej uczelni
- Wystarczy ukończenie studiów I stopnia (licencjat)
MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH !!!!
SZCZEGÓŁY
Rekrutacja
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji:
Tel. 44 732 74 18
email: rekrutacja@apt.edu.pl
Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej
Szczegóły | |
Jednostka organizacyjna | Wydział Humanistyczno-Administracyjny |
Kierunek studiów | Audyt i kontrola wewnętrzna w biznesie i administracji publicznej |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | studia podyplomowe |
Język wykładowy | j. polski |
Kryteria kwalifikacji | Kolejność zgłoszeń osób spełniających warunki |
Warunek ukończenia | Zaliczenie wszystkich zajęć i egzaminu końcowego |
Limit miejsc | 20 |
Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
Opłata rekrutacyjna | 85 zł |
Opłata za studia | 3.500 zł za jeden semestr |
Termin rekrutacji | 02.01.2025 – 16.02.2025 |
Zapisz się online: Wirtualny Dziekanat – Rejestracja internetowa – rejestracja
Wymagane dokumenty do dostarczenia Komisji Rekrutacyjnej |
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia,
– kopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (oryginał do wglądu), – 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. |
Komisja Rekrutacyjna | |
telefon | 44 732 74 18
607 853 885 |
rekrutacja@apt.edu.pl | |
adres | Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego114/118 bud. B, pok. 19 |
OPIS STUDIÓW
Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami mają praktyczny charakter, zakładają współpracę z ekspertami oraz przygotowanie absolwentów do realnych wyzwań zawodowych, które mogą wystąpić podczas dokonywania czynności zarządczych. Program studiów został przygotowany w sposób kompleksowy i różnorodny z uwzględnieniem aktualnego zapotrzebowania na rynku pracy. Program jest atrakcyjny zarówno dla osób pracujących w administracji publicznej, jak i dla tych związanych z sektorem prywatnym (firmy zarządzające nieruchomościami) oraz daje szerokie możliwości i perspektywy zawodowe. Absolwenci zdobywają kwalifikacje potrzebne w wielu miejscach pracy.
Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami przygotowują absolwentów do pracy w jednostkach sektora publicznego, w szczególności w administracji samorządowej i rządowej oraz w sektorze prywatnym- firmach zarządzających nieruchomościami, w tym do obsługi wspólnot mieszkaniowych. Umożliwią również samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zarządzania nieruchomościami, na które to usługi popyt cały czas wzrasta.
PRZEDMIOTY I FORMY ZALICZENIA
L.p. | PRZEDMIOT | Liczba godzin zajęć teoretycznych | Liczba godzin zajęć praktycznych | Forma zaliczenia | Liczba punktów ECTS |
1. | Podstawy prawa cywilnego i rodzinnego | 20 | 20 | Zo/E | 6 |
2. | Prawo umów w obrocie gospodarczym | 20 | Zo | 2 | |
3. | Podstawy prawa i postępowania administracyjnego oraz zamówień publicznych | 20 | 20 | Zo/E | 6 |
4. | Gospodarka nieruchomościami | 20 | 20 | Zo/E | 4 |
5.
|
Podstawy ekonomii matematyki i rachunkowości | 25 | 25 | Zo | 5 |
6. | Podstawy budownictwa oraz procesu budowlanego | 50 | E | 5 | |
7. | Wycena nieruchomości maszyn i urządzeń | 20 | 20 | Zo/E | 4 |
8 | Rzeczoznawstwo majątkowe i opinia jako źródło wiedzy | 40 | Zo | 4 | |
9. | Seminarium Dyplomowe | 20 | Zo | 2 | |
10. | Egzamin dyplomowy | 15 |
- Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
- Końcowa ocena ze studiów podyplomowych ustalana jest na podstawie egzaminu końcowego, które zaliczenie przygotowuje do bezproblemowego uzyskania Licencji Zarządcy Nieruchomości Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA/TYPOWE MIEJSCA PRACY
- Studia podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami przygotowują uczestników do pracy w jednostkach sektora publicznego albowiem w każdej z nich są wyodrębnione stanowiska pracy ds. zarządu nieruchomością, organach administracji państwowej i samorządowej, firmach prywatnych oraz wspólnotach mieszkaniowych.
- Uczestnicy z wiedzą i umiejętnościami zdobytymi podczas studiów poszukiwani są na rynku pracy zarówno w instytucjach zawodowo zarządzających nieruchomościami jak i we wspólnotach mieszkaniowych. Dysponują też dostateczną wiedzą by samodzielnie rozpocząć działalność gospodarczą w zakresie zarządzania nieruchomościami.
- Ukończenie studiów pozwala na bezproblemowe uzyskanie kwalifikacji zarządcy nieruchomości – kod zawodu 244103 w „Kwalifikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r.
ATUTY STUDIOWANIA U NAS
- Przygotowanie do samodzielnego pełnienia funkcji w procesie zarządzania nieruchomościami
Celem studiów jest przygotowanie uczestników do skutecznego wykonywania zadań związanych z zarządem nieruchomościami, zarówno po stronie administracji publicznej jak i firm prywatnych. Uczestnicy będą posiadali wiedzę oraz umiejętności potrzebne do podejmowania właściwych decyzji w całym procesie zarządczym – od jego przygotowania aż po podjęcie decyzji i przedstawianie swoich decyzji przełożonym, albo mieszkańcom nieruchomości.
- Kompleksowe zrozumienie regulacji prawnych i praktyki zarządu nieruchomości.
Studia mają na celu szczegółowe zapoznanie uczestników z przepisami prawa obrotu nieruchomościami, w tym ze zmianami legislacyjnymi oraz ich praktycznym zastosowaniem.
- Praktyczne przygotowanie do pracy
Studia mają na celu dostarczenie wiedzy i umiejętności praktycznych, takich jak przygotowanie i przeprowadzenie inwestycji na nieruchomości, opracowanie sprawozdania, analizowanie dokumentacji przetargowej oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją umów. Ćwiczenia przygotują uczestników do rozwijania umiejętności analitycznych i podejmowania decyzji w skomplikowanych sytuacjach.
- Rozwój kompetencji menedżerskich i zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy
Uczestnicy będą lepiej przygotowani do pełnienia funkcji menedżerskich w zarządzaniu nieruchomościami oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na rynku pracy.
- Ciekawy program studiów – m.in. Gospodarka Nieruchomościami, Umowy w obrocie gospodarczym, wycena nieruchomości.
- Wyśmienita kadra – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
- Program przygotowany w oparciu o konsultacje ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie zarządu nieruchomościami, w tym samorządem zawodowym rzeczoznawców.
- Świetne perspektywy zawodowe – ukończenie studiów pozwala na uzyskanie kwalifikacji zarządcy nieruchomości oraz posiadanie umiejętności pożądanych na rynku pracy
- Dyplom państwowej uczelni
- Wystarczy ukończenie studiów I stopnia (licencjat)
MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH !!!
SZCZEGÓŁY
Rekrutacja
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji:
Tel. 44 732 74 18
email: rekrutacja@apt.edu.pl
Zarządzanie nieruchomościami
Szczegóły | |
Jednostka organizacyjna | Wydział Humanistyczno-Administracyjny |
Kierunek studiów | Zarządzanie nieruchomościami |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | studia podyplomowe |
Język wykładowy | j. polski |
Kryteria kwalifikacji | Kolejność zgłoszeń osób spełniających warunki |
Warunek ukończenia | Zaliczenie wszystkich zajęć i egzaminu końcowego |
Limit miejsc | 20 |
Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
Opłata rekrutacyjna | 85 zł |
Opłata za studia | 3.500 zł za jeden semestr |
Termin rekrutacji | 02.01.2025 – 16.02.2025 |
Zapisz się online: Wirtualny Dziekanat – Rejestracja internetowa – rejestracja
Wymagane dokumenty do dostarczenia Komisji Rekrutacyjnej |
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia,
– kopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (oryginał do wglądu), – 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. |
Komisja Rekrutacyjna | |
telefon | 44 732 74 18
607 853 885 |
rekrutacja@apt.edu.pl | |
adres | Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 114/118 bud. B, pok. 19 |
Język angielski i facylitacja komunikacji dla służb mundurowych
Szczegóły | |
Jednostka organizacyjna | Wydział Humanistyczno-Administracyjny |
Kierunek studiów | Język angielski i facylitacja komunikacji dla służb mundurowych |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | studia podyplomowe |
Kryteria kwalifikacji | Kolejność zgłoszeń. Pierwszeństwo mają osoby, które ukończyły studia II stopnia. Przewiduje się możliwość przeprowadzenia testu poziomującego z języka angielskiego, w przypadku braku potwierdzenia znajomości języka. |
Warunek ukończenia | Zaliczenie wszystkich zajęć i egzaminu końcowego |
Limit miejsc | 20 |
Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
Opłata rekrutacyjna | 85 zł |
Opłata za studia | 2.200 zł za jeden semestr |
Termin rekrutacji | 02.01.2025 – 16.02.2025 |
Cel studiów | Studia obejmują 280 godzin zajęć w ciągu dwóch semestrów. Zajęcia teoretyczne i praktyczne, takie jak konwersacje w języku angielskim, język w wojskowości czy prawo migracyjne. Końcowa ocena opiera się na wynikach egzaminów i zaliczeń. Studia oferują praktyczne umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2+, przyswojenie specjalistycznej terminologii oraz strategii komunikacji, zagadnienia związane z prawem, kulturą, a to oznacza szanse na pracę nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami. Studenci zdobędą specjalistyczną w zakresie prawa unijnego dotyczącego migracji oraz praktycznych aspektów pracy ze służbami mundurowymi. |
Wymagane dokumenty do dostarczenia Komisji Rekrutacyjnej |
– wydrukowane z systemu rekrutacyjnego podanie o przyjęcie na studia, – kopia dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia (oryginał do wglądu), – 1 zdjęcie, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. |
Komisja Rekrutacyjna | |
telefon | 44 732 74 18 607 853 885 |
rekrutacja@apt.edu.pl | |
adres | Piotrków Trybunalski ul. Słowackiego 114/118 bud. B, pok. 19 |