Baner Akademi Piotrkowskiej

Sprawy socjalno-bytowe

Informacje ogólne

Uprzejmie informujemy, że od dnia 22.11.2024 r. studenci mogą odbierać decyzje stypendialne. Nieodebranie decyzji skutkuje niewypłaceniem stypendium.

Wydział Nauk Społecznych – pokój 11,17 budynek A

Wydział Humanistyczno-Administracyjny – pokój 23 budynek B

Rektor, w porozumieniu z Samorządem Studenckim ustalił wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniającą do ubiegania się o stypendium socjalne, wysokość stypendium socjalnego, wysokość stypendium rektora, wysokość stypendium dla osób z niepełnosprawnościami w zależności od stopnia niepełnosprawności, wysokość zapomóg, okres wypłacania stypendium. – ZOBACZ

֍ Przyjmowanie wniosków o przyznanie stypendium socjalnego w roku akademickim 2024/2025

  • Wnioski o stypendium socjalne można składać od 1 października 2024 r. do 31 maja 2025 r.
  • Wysokość miesięcznego dochodu na osobę w rodzinie studenta uprawniająca do ubiegania się o stypendium socjalne stanowi kwotę 1 570,50 zł.
  • Wysokość miesięcznego dochodu studenta samodzielnego finansowo uprawniająca do ubiegania się o stypendium socjalne stanowi kwotę wyższą bądź równą kwocie 1 396,00 zł, ale nie wyższą niż 1 570,50 zł.
  • Za podstawę naliczania dochodu w rodzinie studenta uwzględniamy dochody z 2023 r., pod warunkiem, że w ciągu roku 2023, 2024 i do dnia złożenia wniosku, sytuacja materialna w rodzinie nie uległa zmianie.
  • Na podstawie obwieszczenia Prezesa GUS z dnia 20 września 2024 r, przeciętny dochód z pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym z 1 ha przeliczeniowego wyniósł w 2023 r. – 5451  zł. (Wysokość dochodu z gospodarstwa rolnego obowiązuje do dnia 20 września 2024 r.).
  • Szczegółowy wykaz dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o stypendium socjalne stanowi załącznik nr 1. Obowiązkowo załączniki nr 9, 2, 11, 10 (podpisuje student oraz pełnoletni członkowie rodziny – ujęci w składzie rodziny) + dokumenty wg wykazu.
  • STUDENT MOŻE OTRZYMAĆ STYPENDIUM OD MIESIĄCA, W KTÓRYM ZOSTANIE ZŁOŻONY KOMPLETNY WNIOSEK.

֍ Przyjmowanie wniosków o przyznanie zapomogi w roku akademickim 2024/2025

  • Wnioski o zapomogę można składać od 1 października 2024 r. do 30 września 2025 r.
  • Student może otrzymać zapomogę nie więcej niż dwa razy w roku akademickim.
  • Student może otrzymać tylko jedną zapomogę z tytułu tego samego zdarzenia.
  • Wniosek o zapomogę można złożyć w terminie do 3 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia uprawniającego do ubiegania się o świadczenie.
  • Załączniki niezbędne do wniosku o przyznanie zapomogi w roku akademickiego 2024/2025 – obowiązkowo załączniki nr 9, 5, 11, 10.

Dokumenty dotyczące przyznawania świadczenia należy składać osobiście! 

Wnioski należy składać osobiście, zależnie od kierunku studiów w budynku:

•WNS – Budynek A, pokój 17 i 11

•WHA – Budynek B, pokój 23

Dokumenty do pobrania:

RŚS Załącznik nr 1_wykaz dokumentów wymaganych do otrzymania stypendium socjalnegoPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 2_wniosek o przyznanie stypendium socjalnegoPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 3_wniosek o przyznanie stypendium socjalnego w semestrze letnimPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 4_wniosek o przyznanie stypendium dla osób z niepełnosprawnościamiPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 5_wniosek o przyznanie zapomogiPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 6_wniosek o przyznanie stypendium rektoraPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 7_wniosek o przyznanie stypendium rektora dla studentów 1 roku studiówPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 8_wniosek o ponowne przeliczenie dochoduPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 9_oświadczenie o zapoznaniu się studenta członka rodziny z klauzulą informacyjną dot. ochrony danych osobowychPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 10_oświadczenie o numerze konta bankowegoPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 11_oświadczenie o prawdziwości danych i wyborze kierunku do styp. socjalnego i zapomogiPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 12_oświadczenie o prawdziwości danych i wyborze kierunku do styp. rektora i stypendium dla osób z niepełnosprawnościamiPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 13_ oświadczenie do wniosku o stypendium socjalne o ponowne przeliczenie dochoduPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 14_oświadczenie studenta członka rodziny o źródłach uzyskiwanego dochodu opodatkowanego i wolnego od podatkuPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 15_oświadczenie do wniosku o przyznanie stypendium socjalnego w zwiększonej wysokościPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 16_oświadczenie studenta członka rodziny o dochodzie uzyskiwanym spoza rolniczej działalności gospodarczej osób fizycznychPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 17_oświadczenie studenta członka rodziny o wysokości składek na ubezpieczenie zdrowotnePOBIERZ
RŚS Załącznik nr 18_oświadczenie studenta członka rodziny o braku zatrudnienia lub innej pracy zarobkowejPOBIERZ
RŚS Zalącznik nr 19_oświadczenie studenta członka rodziny o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniuPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 20_oświadczenie studenta członka rodziny o pobieranych lub świadczonych alimentachPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 21_oświadczenie studenta członka rodziny o posiadaniu nieposiadaniu gospodarstwa rolnegoPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 22_oświadczenie studenta członka rodziny o zgłoszeniu do KRUSPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 23_oświadczenie studenta członka rodziny studenta o uczęszczaniu niepełnoletnich dzieci do szkołyPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 24_oświadczenie studenta członka rodziny o przebywaniu na urlopie wychowawczymPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 25_oświadczenie członka rodziny o uczęszczaniu do szkoły lub szkoły wyższejPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 26_oświadczenie o przebywaniu członka rodziny w instytucji zapewniającej całodobowe utrzymaniePOBIERZ
RŚS Załącznik nr 27_oświadczenie dla studentów samodzielnych finansowoPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 28_oświadczenie do celów stypendialnychPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 29_oświadczenie studenta członka rodziny studenta o źródłach utrzymania rodzinyPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 30_oświadczenie o przedstawionych dokumentach wskazanych w ustawie o dokumentach publicznychPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 31_oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołaniaPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 32_zaświadczenie o udziale w konferencjiPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 33_zaświadczenie o organizacji przedsięwzięcia naukowego, popularnonaukowego, artystycznego, kulturalnego, projekt badawczyPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 34_wezwanie do uzupełnienia brakówPOBIERZ
RŚS Załącznik nr 35_wykaz osiągnięć studenta do stypendium rektora wraz z punktacjąPOBIERZ

mgr Maria Milczarek
e-mail: maria.milczarek@apt.edu.pl
telefon: (44) 732 74 00 wew. 8154 lub (44) 732 74 43
miejsce: budynek A, pokój 17
Kierunki: Pedagogika, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Pedagogika Specjalna, Pielęgniarstwo

mgr Wiktoria Kacała
e-mail: wiktoria.kacala@apt.edu.pl
telefon: (44) 732 74 00 wew. 8146

miejsce: budynek A, pokój 8
Kierunki: Bezpieczeństwo narodowe, Ekonomia, Finanse i rachunkowość, Logistyka, Zarządzanie

mgr Agnieszka Kalle
e-mail: agnieszka.kalle@apt.edu.pl
telefon: (44) 732 74 00 wew. 8357 lub (44) 732 74 68
miejsce: budynek B, pokój 23
Kierunki: Administracja, Filologia Angielska, Historia